Shyla_ktlu mommy2 ben doğum yaptm 17 gün önce 3500 normal 4500 sezeryan diye hatırlıyorm drum iyiydi ama doğumhane kadrosu için aynı şeyi söyleyemem biraz çoluk çocuk allahtan artık dayanamayıp bi ebe çıktıda ortaya beni onların elinden kurtardı
mommy2 Shyla_ktlu doktorunuz kimdi bu arada bildiğim kadarıyla doktorunuzun Doğumda olması gerekmiyor mu?
Shyla_ktlu mommy2 dr başında beklemio cnm öyle bi dünya yok bebek artık çıkmaya yakın dr gelio arada gelio haber alıo sadece ebeler doğurtuyo
mommy2 esratpl doğumunuzu Rahime hanım mi yaptıracak yoksa ebelere mi teslim ediyorlar. En çok ondan korkuyorum 😭
esratpl mommy2 henüz haftam çok erken olduğu için bunu hiç konuşmadım. Bir de ben sezeryan olacağım için sanırım ebelere teslim edemez🤔