butterfly_ Kızlar böyle bi isim aklıma geldi aslında tek isim seviyorum ama bu şekilde geldi aklıma birden sizce nasıl ?
zehranurr butterfly_ iki isimde çok güzel. Ama naçizane fikrim iki isim koyma durumunu tekrardan gözden geçirin derim. İleride zorluk yaşayabilir.. 🌸
Melisdem butterfly_ Aras ismi çok güzel ama han ile birlikde söylerken insan sanki zorlanıyor gibi farklı bir ek de düşünebilirsiniz