Kızlar 37+1 olduk bugün. Kontrolum vardı doktorum çatı muayenesi yapar dedim ama yapmadı. Bebeğimin başının kanala girdiğini söyledi. Bol suquat plates merdiven in çık dedi. Hurma ye ve adacayi iç dedi. Haftaya kurban bayramı var hatta 1 hafta kalmadı kızlar. Sizce ne kadar sürede doğar bebeğim. Bilenler tecrübeli olanlar yardımcı olsun. Sancim yok şu anlık ama