Bsraa35 emzirme çayları kimyonlu rezene kadar etkili olmadı bende 😅 rezeneyi de kimyonlu da aktaran alabilirsin canım. Hem daha ucuz maliyetli. Emzirme çayları pahalı hemde içinde yine rezene var. Onun yerine rezeneyi direk iç daha iyi. Kimyon da rezene de anne sutundeki gazı alır ve süt arttırma özellikleri var. Ama sadece iki değil, yulaf da faydalı oluyor sütün kanallarda hızlı ilerlemesini sağlıyor, havuç süt kanallarını geliştiriyor. Daha çok şey var ama kimyonlu rezene çayını hergun içmeye bak. Tabi en önemlisi emzirmek. Bol bol emzirmedigin takdirde bunların hiçbiri işe yaramaz. Daha çok var söyleyebileceğim ister misin 😅