Herkese merhaba sevgili anneler,bende sonunda melegime kavuştum ve sürecimi uzun uzun paylaşmaya geldim.
Her hamilelik gibi benim hamilelegiminde kendince zor dönemleri oldu oncelikle,ama kavuşmaya değermiş herşey.
Baya baştan basliyorum hazir miyiiizzzz ?
12 temmuz 38+4 sabahi eşimle saat sabah 9 da uyandik,ben vantilator karsisinda 12 ye kadar uyuma planlari yaparken disardan sesler yukselmeye basladi,oturdugumuz sokakta iki kadin kavga ediyormus. Bizde iki merakli kostur kostur balkona ciktik esimle. O ona sunu dedi ay duydun mu kadin ne bicim laf soktu falan derken bacaklarimdan aşağı suyun geldiğini farkettim. Once altima yaptigimi sandim. Sonra kesilmeyince esimle goz goze geldik hemen tuvalete gittim baktım geliyor gelmekte olan. Bu durumda bence en mantıklısı depend kullanmakmis. Yani sizlerde nasil olur bilemiyorum ama benim suyum durmadan gelmeye devam etti. Ilik bir dus alip ardindan taksi cagirip evden ciktik veeee asil şov başlıyor. Hastaneye vardığımızda hala suyum geliyordu. Acilden giriş yaparak ilk muayanemi oldum. Once ultrasonla bakıldı sonra alttan muayane olacağım söylendi. Alttan muayane sonucu açılmam hic yoktu ve hemen bebegi takip etmeye basladilar. Sanci takiplerinde duzensiz sancilar cikiyordu. 20 dakila sonra tekrar alttan muayane edildi ve birden 3 cm açılma olduğunu soylediler. Dogumhaneye cikmam icin bir odaya alindim. Ameliyat kiyafeti gibi bir kiyafet giydirdiler ve tekrar alttan muayane istediler,bu seferki alttan muayane esnasinda midem bulandi ve biraz istifra ettim. Açılmanin ilerlediğine işaretmis bu durum ve 4 cm acilma olmus. Iste tam burda zurna zirt diyor arkadaslar. Benim bebegim 2 bucuk hafta onden gidiyordu ve dogumu yapacak doktor gelip ultrason kontrolu yaptiginda kilosuna 4 kilo 400 gram dendi ve catim dar oldugu icin normal doğumun risklerinden bahsetti ve kesinlikle sezeryan önerdi. O ana kadar normal de normal diye deliren ben yan odadan normal dogum yapan bir ablamizin feryadi ile sudan cıkmış balığa döndüm. Burada psikoloji acaip önemliymiş olumsuz en ufak birsey insanino an darma dağın ediyormus. Doktor bana bakti ben doktora baktim bir sure oyle o bana ben ona o bebege bakisiyoruz derken Aycan dedi karar vermen lazim hemde hemen bebegin susuz kalacak. Siz ne diyorsaniz okey dedim ve spinal ile sezeryan doğuma karar verdik allahtan vermisiz buda ayri bir konu 🤭 hemen ameliyathane hazirlandi,ve yolculuk başladı. Ben igne görsem korkan bir insan olarak ameliyathanenin kapisindan girerken daha basladim azer bülbül gibi titremeye. Arkadaşlar korkutmak istemem,ama bana spinal yapilirken benim canım yandi. Cengaverlik yapacak bir kadin degilim zaten dedigim gibi oldum olasi doktor hastane bunlardan aklim çıkar belki siz daha metanetli olabilirsiniz hemen korkmayin 🤭
Igne yapildi ayaklara bir sicaklik ve karincalanma geldi doktorum sag ayagini kaldirir misin dedi denedim olmadi uyusukluk kontrol edildi hersey yolundaydi ve basladiiikkkk.
Içerde bir suru doktor ebe hemsire belki 20 ye yakin insan vardi ve hepsi oyle ilgili oyle sefkatliydi ki anestezi uzmani bey bebeğimi gordugumde aglayinca gozyaslarimi elleriyle sildi ay cok duygulu 😪
Oncelikle ellerini ve dokunmalarini hissediyorsunuz uyusmadim diye korkup benim gibi sakin kesmeyin hissediyommm diye bagirmayin sakin 😂
15.02 de islem basladi ve doktorum iyi ki normal tercih etmedin dedi cunku bebegim olculenden de daha kiloluydu. 4 kilo 800 gram 52 cm doğdu. 15.15 de bebegimi ilk kez gördüm. Allahimmmm nasil guzel bisey 😍
Temizlenirken benimde dikislerim atildi ve 16.00 da odamizdaydik.
Sonrasi agrili gecti ama yine söylüyorum ben aci esigi cok düşük biriyim o yuzden bunlari anlatmiyorum cunku yukardaki kadar pozitif olamam kimseyi korkutmak istemem,siz cok daha guclu olabilirsiniz. Ama sunu söyleyebilirim bugün 3.gün ve suan yanimda misil misil uyuyan meleğe her aci değer.
Benimde hikayem boyle bitti yada henuz yeni basliyor sevgili anneler. Sormak istedikleriniz varsa 3 günlük anneden dilim dondugunce cevap veririm 😍
Allah hepinize hayirli doğumlar nasip etsin.
Uzun oldu hakkinizi helal edin,saglicakla kavuşun yavrulariniza 🙋🏻♀️