Kızlar selam 33. Haftadayim şuan calisabilirdeyim bu ayı tamamlayıp izne ayrılcam iş yerime çalışabilir raporumu verdim ay sonuna kadar ardından otomatik olarak calisamaza dönecek raporum. Bunun dışında bı yere bildirmeniz gereken bir işlem var mı? Rapor kendiliğinden calisamaza dönüyormuş 31.07.2021 e kadar raporum. Doğum parası için yapmam gerekenler nedir?