[silindi] esratpl 😂 valla içimi döktüm hiçbir lafının altında kalmadım içim rahat kuzum😁 O da terbiye yoksunuymuş zaten hemen bozdu kendini ben dahil herkese hakaret etmeye basladı aman bosver ❤️🤪🤪😘
esratpl Pandagillerrr o zaman ne diyoruz? altınların vardııı bitti miiiii dolarlar eurolaar gitti miiiiii💃🏻💃🏻😂😂