Ada_omertoprak2116 Evet kızçeler 200 günlük olduk doğuma son 80 gün kaldı ( tabi uygulamaya göre ) çok heyecanlıyım😇 biraz da korku var
minikprensimmm123 Ada_omertoprak2116 Bizim de 88 kaldı inşallah hareketleri düzenli mi canım benim ki bazen çok güzel hareket ediyor bazen yavaş yavaş vuruyor
Ada_omertoprak2116 minikprensimmm123 Hareketli bizim paşa bazen uyudugunda hafif vuruyor hareket ediyo galiba ama maşallah babasının sesini duyunca durmak bilmiyor bide tatlı şeyler yediğimde hep hareketli 😇
Kucukmucize Ada_omertoprak2116 çok heyecanlıyım sabırsızım anne olmak için gün sayıyorum değişik duygular ya siz
Ada_omertoprak2116 Kucukmucize Bende de aynı heyecan var sabırsızlanıyorum çok kucağımıza alacağımız günleri iple çekiyorum kime benziycek ilk kelimesi anne mı baba mı olcak diye merak ediyorum 😇