Sonunda bende doğum hikayemi yazıyorummm 20 gün olduk bugün anca nasip oldu:) 39+7 de Ufak bir kasık ağrısıyla, adet sancısından daha hafif hatta hastaneye nst için gittim benim sancılar 80 100 arası ebe tabi şaşkın nasıl böyle rahat duruyorsun diye 🙈 Doktorum 2 saat uzaklıktaydı ona nst sonucumu attım hemen hastaneye yanına gitmemi istedi. Apar topar hazırlandım eşim sebze halindeydi onu da giderken yarı yolda aldım Allahtan sancım yoktu ama eşim benden heyecanlı tabi 😅 yatışım 25 Haziran gece 2 de oldu ebeler 2 saatte bir nst ye bağladı sabah 9 da ufak bir suni sancı verildi kendi sancım çok olduğu için bebeğim kalp atışı hızlandı diye hemen kestiler açıklık gece 1 cmdi suniden 3 saat sonra 3 cm oldu hissettiğim sancım hala çok yoktu fakat ebem epidural takılmasını önerdi ve epidural saat 12 de takıldı sürekli yürüyüş yaptım açıklık 5 cm e ulaşınca doktorum suyumu patlatmış ben tabi o sıralar gece hiç uyumadığım için epiduralin etkisiyle uyuyakalmışım 🤕 saat 3 gibi epiduralin etkisi hafiften geçiyordu ve kasıklarımda aşırı bi ağrı oldu açıklık 8 cm ulaşmış ve kalan yarım doz epidurali de yaptılar artık tuvalet gelir gibi bi his gelince saat 4 te doğumhaneye alındım orda biraz beklettiler ve 2 ıkınmada saat 16:38 de kızım dünyaya geldi. İlk doğumum ve hiç bu kadar kolay olacağını beklemiyordum ağrı Eşiğim çok yüksekmiş ağda yaptıramayan ben normal doğumdan ödüm kopuyordu ama hiç korkulacak bir şey yokmuş umarım korkanlara umut olurum ☺️ Uzun oldu ama okuduğunuz İçin teşekkür ederim ❤️