Jule ben hic bir sıkıntı yasamadim guzel ilgilendi hatta bebegimin herseyini ayrıntılı sekilde anlatti bence devlet hastanesinde ki doktorların en büyük sıkıntısı disaridaki hastalarin ısrarla iceri girme ve kapi onu yogunlugu doktoru zorluyorlar sirayla zaten aliyorlar unutmayalim ki onlarinda nefes almaya ihtiyacı var maskeyle yeterince zorlaniyorlar (istisnalar haric)