umudunannesiii bende hiç öyle bir şey olmadı mesela. İlk doğumum sezeryan oldu sütüm hemen geldi hiç yoklayan olmadı 😃 ikincisi normal oldu ben bu sefer alttan filan da bakarlar odaya gelip dedim ama doğumhane de giydirdiler beni odama tekerlekli sandalyede geldim direk emzirdim sadece iki sefer ağrı kesici iğne vurdular. Hiç alttan bakılmadi. Emzirme için de baktılar emiyor ellemediler 😃 iki doğum iki farklı hastanede olmuştu. Hiç atlet ya da emzirme sütyeni kullanmadım direk açıp rahat rahat emzirdim