Kızlar merhaba. Normalde özel hastane takipliyim ve doğumu da özelde yapacağım. Ama ayrıntılı ultrason için şehir hastanesinden randevu aldım tam 20 haftalık oluyoruz. Aranızda şehir hastanesinde ayrıntılı ultrason yaptıran var mı? Renkli ultrason mu oluyor devlette yoksa siyah mı. Detaylıca mı bakıldı baştan savma mı yapıldı? Bir de ultrason fotosu veriyorlar mı çok merak ediyorum 🥰🌺