Arkadaşlar dün perinatolojiye gitmiştik, doktorum gelişiminin 1 hafta geriden geldiğini söyledi ve torch testi yapalım dedi. Anne karnında enfeksiyon var mı diye. Ben doktorun yanından çıktım direkt eve geldik eşimle. Torch testi için kan vermeyi unuttum ahh şu ben :( söz konusu gittiğimiz hastane İstanbul’da bir eğitim araştırma hastanesi, yarın kan vermeye gitsem sistemden görülür mü sizce ? İlla doktordan randevu mu almam gerek :( lütfen bilen birileri aydınlatabilir mi ? Hastaneyi aradım telefonu açan kadın ilgisizce 3 gün içinde yaptırabilirsiniz testi dedi fakat doktor hanım bana herhangi bir kağıt filan vermedi. Başına böyle bir unutkanlık gelen var mı