Yani doğan ilk doğdugunda gıyecegı yanı doğumdan 3 aya kadar ortalama giyecegı kıyafat demek , sonra 0-3 ay ve 3-6 ,6-9 diye devam edıyır. Yanı hastane cıkısı dıyoruz ya hanı o aslında yenıdogan yanı yenıdogan ayrı 0-3 ay arı demek :) bızde eşimle baya bı kafa yorduk gecen ılk gebelık olunca tecrübesiz oluyır ınsan