Kizlar merhaba ilk defa yazıyorum 37+5 gunluk hamileyim bu gun doktora gittik bebegim gelisimi ilerde oldugu ve kilosunun fazla oldugunu ogrendim kendim de kiloluyum daha zamanim doguma suanda 3700 gr bebek bense 105 kiloyum normal dogum yapmak istiyorum bebegin kilo almamasi icin ne yapmam lazim :( ve aşırı derecede odemim var vucudumda