yakamoz 37+4teyim ve son 10 gündür ilk sadece geceleri başlayan sonra gündüz de devam eden el uyuşukluğum var. Ama neredeyse hic hissetmiyorum parmak uçlarımı , geceleri ödem oluyor uyku falan haram oldu zaten, sisiyor ve çok acıyor parmaklarim. Sinir sıkışması olustu ve el bilek ateli aldim. Ama hiçbir ise yaramadi sanki veya ilk günden boyle mi olur bilmiyorum. Çok caresizim, önerisi olan var mi? Ne yapabilirim bu sıkıntıyı gidermek veya azaltmak icin?😩
Esra- yakamoz bnde aynı durumdayım 29 haftalık olduk bugun kalktıgımda parmaklarım uyuşuktu telefonu bile tutamadım
TazeAnneyim yakamoz Canım doktoruna söylersen Magnezyum ilacı verir bende öyleydim çok şükür hafifledi
cennetinsusu yakamoz El egzersizleri yap. Karpal tünel sendromu diyorlar el uyuşukluğuna. Gün içerisinde sürekli el egzersizleri yap. İnternetten video da bulabilirsin bununla ilgili çok geçmiş olsun😉
yakamoz TazeAnneyim hem magnezyum takviyesi kullanıyorum hem de aşırı su tüketen bir insanım. Hicbir caresini bulamadım gerçekten artık çok üzülüyorum 😢
TazeAnneyim yakamoz yaaa balla bana doktorum calcımax diye birde efermag diye iki suda eritmeli ilaç verdi rahatladım