Arkadaslar suan 25 haftalıgım 2 bucuk hafta sonra kaynımın İstanbulda düğünü var. Suan konum olarak tokattayım. Eşim gidecek mecbur. Ben de onunla gitmek istiyorum. Doktoruma bu hafta danıstık muayene etti ve yolculuk yapabılırsın istersen uçakta istersen şahsi arabınzda dedi. Uçakla giderseniz gelın rapor yazayım dedı. Neyse buraya kadar okey ama etrafımdakıler uçakta bısey olur yok. Vs diyorlar bende endıselenıyorum ister istemez. Hanı ben doktorum ne derse onu yapacaktım oda Tamm gıdebılırsın diyince bende tamam dedım. Ama bilmiyorum sizce ne yapmalıyım?