Eaf bende öyle hissediyordum kaç haftadır ama halâ gelmedi hatta çatı muayenesi bile olmadık daha ne zamn gelir bilmiyorum düz bir şekilde yürüyemiyorum karnımın altı acıyo hemen. Yinede aklına öyle şeyler getirme normaldir bence dayancaz biraz napalım 😇