bebisim-_00 Kızlar hepsiburada’dan cihicco baby cam biberon siparişi verdim.139 dan 90a inmiş ben ilk alışveriş yaptığım içinde bana biberon 60 a inmişti.Aldim evde yok sanıp zilim çalışmadığı için kargo geri götürmüş.kargoya gittiğimde kutuda şıngir şıngir kırık olduğunu fark ettim.biberonumu kırmışlar kargo sorumluluk kabul etmiyo gondericiyi suçladı.Hic açmadan direk iade ettim.param hala yatmadı ne zaman yatar? Ve bir muhattap numarası bulamadım bir fikir verin nereyi aramaliyim
Nazli34 bebisim-_00 müşteri hizmetlerini ara canım bilindik bi site olduğu için asla madur etmiyorlar.
Deletedmom93428 bebisim-_00 klasik aras kargo annem memleketten çuvalla kıyafet battaniye falan yollamıştı eve sokana kadsr farketmedm ödemesini yapmaya daldm aldık içeri direk ah farketsem o çuvalı kafasına geçirmez miydim acaba çuvalın üstüne bir şey dökmüşler ama nasıl kötü kokuyor tezek desem tezek değil evdden kokusunu 2 günde çıkardm hele kıyafetler falan kaç kez yıkadım saymıyorum arıyorum müşteri hizmetlisine bağlanmıyor yakınımda şubesi olsa gidip atcaktım kafalarına reziller
Ank-16 Aras kargo aynısını bana da yaptı, 150 liralık çamaşırlığı kırmışlar. Ne onlar sorumluluğu aldı ne satıcı. Resmen çöp oldu ürün. En başı boş kargo maalesef, karşınızda hiç muhattap bulamıyorsunuz.😠
bebisim-_00 Nazli34 Aras kargo müşteri hizmetleri yazarak mi bulayım internete yoksa Hepsiburada müşteri hizmetleri mi canm