Morzambak aynen öyle canım bence de. Kuzenim mesela sigara da içti hamileliğinde bırakamadı, sağ salim üç buçuk kilo doğurdu bebeğini. Tabiki yaptığı asla doğru değildi. Ama hepimizin imkanları, alışkanlıkları da bir değil. Ben ilk üç ay ekmek arası salam dışında bir şey yiyemedim, doktorum da biliyordu ve miden neyi alırsa onu ye dedi bana hep. Sonrasında da elimden geldiğince dikkat ettim ama mesela buradaki bazı arkadaşlar gibi olmadım hiç. İki tane jelibon yiyip bebeğime bir şey olur mu diyenler var, ben olmayacağını düşünüyorum doktorumun da söylediklerine bakarak. Bizler de insanız sonuçta.