secoz Kızlar merhaba bugün detaylı ultrason yaptırdım doktor biraz bastırdı bebek dönsün yüzünü diye uğraştı şimdi karnımın içi açıyor biraz normal midir🙄 böyle olan oldu mu
Zeyyyn secoz banada öyle olduydu kendimi kasmaktan daha çok acıdıydı hemşire dedim normal birşey olmaz dedi geçti sonra ağrı
psychologist Normal bence benimde 45 dk sürmüştü bastır bastır valla yatana kadar ağrıdı sonra geçti.
secoz psychologist 1 saatten fazla uğraştı yüzünü göstermedi bebek onun iÇin bastırdı vurdu biraz 🤦🏼♀️