Doga_77 Kuzucccum valla ben çok memnunum halimden hala giyebildiğim pantolonlarım var 😄 ee bebişlerde halinden memnunsa daha ne olsunn💃💃
Kuzucccum Doga_77 ya onlar önemli zaten 🥰 heyye bı hamıle pantolonu tek aldım gerısı kendı kıyaftelrımı gıyıyorum hala bi tek ayakkabılar degıstı jfjfjf
Doga_77 Kuzucccum 27+1 ee hala o ayda kendi kıyafetlerini giyebilmek kadar güzel bişey var mı 😄 darısı benim başıma
Yasemin_in68 Ayyy maşallah maşallah fotoğraftaki sen misin bayıldım 💐 bebeğin orda 20 günlük mü yeni doğduğunda mı canım ??
Kuzucccum Doga_77 Ya mash çok ıyısın Bende ilk aylarda bı kaç kılo tek aldım son aylarda almaya başladım 😂