depsizoo 13.gun kilonun tamamını verdim ya incelmek kaldi sadece bel gobek basen kismi incelik kas olması lazım insallah ek gıdaya gecerse bi spora diyete başlıca yavaştan şuan diyet spor mümkün olmuyor 😂 o göbekten gidecek sizinde ay cok kıskandım ya sanki benim hic boyle gobegim olmamis gibi hissediyorum şuan