Merhabalarrr 🙋🤗 Arkadaşlar aralıkta doğumum ve bebek arabası alıp almama konusunda kararsızım çünkü karlı bir sehirde yasamaktayım kışın kendim bile dışarı çıkmıyorum bebegimi hiç cıkaramam kendi arabamız var pusetine koyup doktoruna da öyle gideriz diye düşünüyorum. yaza doğru bebek arabasını alsam baston şeklinde hemde daha uzun bir yaşa kadar da kullanabilir.. önerebileceginiz baston bebek arabası varmi kullanıp tecrübe ettiginiz kaliteli ve uygun fiyata?? bide park beşik olarak kaliteli ve uygun fiyata onerebileceginiz güzel bir park yatak varmı??🤗