@Ela20 evlenmeden önce benim odamda kardeşlerimin odasıda çilek mobilyanın flora serisiydi.. kitaplığı, çalışma masası, yatağı, şifonyeri, makyaj masası, gardrobu, komodini tüm takım olarak almıstıkk ve 10 sene sorunsuz sıkıntısız kullandım çok çok memnum kaldım hatta kardeşlerim hala kullanıyoor.. simdi bebişimiz olucak vee hiçbir yere bakmadan direk çilek mobilyadan alıcaz.. fiyat konusu elbette kişiden kişiye değişir ama tavsiyem o parayı verin ömürlük kullanıın inanın pişman olmayacaksanız..