NaneLimon36 Ela20 bende 3 kapaklı dolap küçük şifonyer ve beşiğini aldım bayramdan sonra gelecek arkadaşım büyüyen beşiğini almıştı simdi yatak olarak kullanıyor, taş gibi 100 kiloluk adamı bile taşıyor
Sd2207 Ben iki kapılı dolabını ve küçük şifonyerini aldım. Bana fiyatı çok uygun geldi. Ancak henüz teslimat yapılmadı bende bekliyorum.
Ela20 Sd2207 bana da fiyatı uygun geldi model olarakta beğendim kullanışlı olur mu memnun kalır mıyım düşünüyorum yerim kısıtlı daha geniş daha büyük modellere bakamıyorum
Ela20 Birpapatya4 3 kapılı dolabında askı yeri tek askılı mı iki askılı mı? İki kapılı dolabında iki askı yeri var onun gibi mi yoksa
ozlmayktkrmm Ceyceyyy bende cotton serisinin beşiğini uyku setini aldım daha 1 ay sonra teslim olcak umarım memnun kalırız
Kararsizinsan Ceyceyyy baby cotton kiz bebislere gore mi peki? Benim oglum olacak da mocha istiyordum ama cotton un dolap ici dizayni cok daha kullanisli geldi.
Nrkzy Bende çilek mobilyanın natura baby serisini kullanıyorum odamız küçük gayet yeterli oluyor bizim için fiyatı da gayet makul geldi ikeadan alacaktım kurmak falan zor geldi hemen hemen de aynı fiyatlar
Ela20 Nrkzy ikeadan şifonyer düşündüm ilk ama dediğiniz gibi fiyatlar hemen hemen aynı ikeadan vazgeçtim.natura serisini takım olarak mi aldınız odaya uygun olmuş
Nrkzy Ela20 evet takım olarak aldık büyüyen beşik şifonyer 2 kapaklı dolap tercih ettik biz çokta memnunum ilerleyen zamanda şifonyerin üstü çıkıp masa oluyor yatak büyüyor uzun zaman kullanılabilecek bişey
Ela20 NaneLimon36 bende birkaç arkadaştan çileğin mobilyaları sağlam senelerce sağlam duruyor bir şey olmuyor diye duymuştum demek ki doğru
NaneLimon36 Ela20 bizde yatağı görene kadar sipariş vermemiştim gördükten sonra hemen sipariş verdik ahşap çokta güzel duruyor hayırlı olsun dizede şimdiden 😊
Ela20 NaneLimon36 çok sağolun. Evet modeli çok hoşuma gitti güzel modası havası çabuk geçmeyecek gibi. Rabbim sağlık mutluluk versin hepimize güzel günlerde kullanalım tüm aldıklarımizi
kelebeklerdeniz23 Ela20 çilek natura baby aldık dolap ve şifonyer. Eşyaları yerleştirdim içi kendinden organizerli bölme bölme odamız küçük olmasına rağmen çok iyi durdu 👍 hiç boya kokusu vs olmadı zaten çok memnun kaldım ben.
kelebeklerdeniz23 Ela20 yani bilinmedik boya kimyasal kokulu ürünlere aynı parayı vermektense çilek yılların çocuk odası markası diye düşündük ve hızlı teslimat ve kurulum oldu, dolabı sabitlettirdim bi de iyi oldu
Ela20 kelebeklerdeniz23 çok iyi düşünmüşsünüz. Sabitleme nasıl oluyor? Ekstra bir ücret mi veriliyor?
Gizemci Ela20 ben 3 kapılı mocha dolap ve Şifonyer ini aldım. Benim çok hoşuma gitti. Odasını kurduk kızımın eşyalarını yerleştirdik şimdi sağlıkla doğmasını bekliyoruz 🙏🏻
Ela20 Gizemci sağlıkla mutlulukla iyi günlerde kullanın bebiş sağlıkla dünyaya gelsin 🧿 benim maddi olarak imkanımdan dolayı şuan için iki kapaklı dolap küçük şifonyer ya da sadece üç kapaklı dolabı alabiliyorum. Acaba hangisi daha mantıklı olur fikriniz var mı