Ben kimsenin adını koymak istemedim eşim tek erkek ve tek çocuk kayınpederimin çok hakkı var üstümüzde herşeyimizi kendi başına yaptı o yüzden koymazsam gözüm açık giderim dedi yine sağolsun istediğim adı da koydu oğluma 2 isimli ama kayınpeder ismini 2 yıldır hala kimse bilmiyor 😅 ki likte yazılı sadece bu sefer ben dedim ki sen koy kızına ama öyle onun bunun ismi olmayacak sağolsun yine bana bıraktı ama desem ki anamın babamın adını koyacağım koydurmazdı eminim😅 yani eğer üzerinizde babasının hakkı var ise istiyorsan koy derim çünkü biz kaçarak evlendik düğünümden evimin en küçük eşyasına elimdeki telefondan herşeyine kadar kayınpederim yapar benim ona rağmen diretmiştim koymam diye sonra düşününce adam gönül koyar diye yazdırdık kimliğe