Dingin Merhabalar hamile olduğumu bilmiyordum ama Covid aşısı oldum aramızda benim gibi olan varsa bir sıkıntı yaşadı acaba?
Deletedmom23234 Dingin Hamileyken de aşı öneriliyor. Size kalmış olup, olmamak bir zorunluluğu yok. Fakat korkmanıza da gerek yok 😌
Glsnisa14 Dingin bazı doktorlar sanırım müsaade ediyor aşıya ama ben olmadım bünye ile alakalı Bi duru im doktor a sormakta fayda var
asyaebrar Ben ilk haftasında oldum bilmeden şuan 7 haftalığım 6+4 de ikinci dozumu oldum bir sıkıntı yaşamadım 🐣🤍