17 Haziran boş gebelikten kürtaj oldum,28. günde ilk adetimi oldum bu gün ikinci günüm çok sancım oldu normalden çok fazla ve kramplı ama özellikle ağrı kesici içmedim müdahale etmemek için. Adet birimi tekrar deneyeceğiz doktor herhangi bir sorun görmedi ilaç fln vermedi. Kürtajdan sonraki ilk ay hamile kalmak zor mu? Özellikle bir şey yaptınız mı? Korunmayı iki defa bıraktık ikisinde de hamile kaldım ama bu hep böyle olmaz herhalde 🤷♀️Siz nasıl bir süreç geçirdiniz??