Ahsengmz12 Mom789 Annesininbitanesi1 Zezemeze ben 5 Haziranda gittim Sinan beye çok ilgili ve tecrübeli bir doktor kesinlikle gitmelisiniz 500 TL muayene ücreti verdik 45 dkdan daha da fazla detaylı ultrasona vakit ayırdı her şeyi en ince detayına kadar anlatıyor bilgilendiriyor tavsiye ederim 👏🏻☺️👍🏻
hepoyleolurzaten Zezemeze Bende Sinan Tan’ı tavsiye ederim. Gerçekten çok ilgililer, 45 dakika inceledi, çıkarken de cd ve 6 fotoğraf veriyorlar
Betulkayaar Zezemeze Günaydın bende yaptıracağım ankarada uygun yer arıyorum , çok az kişi cevap yazmışş, yok mu acaba başka yaptıran önerecek olan 🤷♀️
Mom789 22 hafta önce yaptırdım 😂 sinan tan a gittim o aralar en uygun fiyat oydu hemde çok ilgiliydi 1 saat bakti anlatarak konuşarak çıkarken 6 resim,cd ve raporu verdi hemen cok memnun kaldım o zaman fiyati 440 ₺ di,şuan 500 yada 550 sanirim
Annesininbitanesi1 Mom789 evet şuan 500 bende 12 Ağustos’ta Sinan tana gidicem herkes çok memnun kalmış duyduğuma göre
Ahsengmz12 Zezemeze Ben o dönemde baya araştırmıştım aramadığım yer kalmadı nerdeyse ama en uygunu buydu. Ayrıca diğerleri hiç cd ya da 4D ultrason görüntüsü vercz dememişlerdi.
VSeherA @Zezemeze benim gittiğim de 500 dü bir kaç yeri aramıştım fakat içime sinen Gülhiz Karataş oldu 😌
hepoyleolurzaten Betulkayaar fiyatlarını bilmiyorum ama Ali İpek’i de doktorumuz önermişti bize. Fiyatı daha uygun olduğu için ve çok güzel yorumları olduğu için Sinan Tan’ın tercih etmiştik biz.