Ben 30a doğru yaptım alışveriş. Zaten 2-3 kere çıkıp her şeyini aldık. Biz kenara para ayırmıştık. 34. Haftamdayım şimdi. Geçen gün her şeyini yıkadım ütüledim yerleştirdim. Hastane çantasına koyacağım şeyleri kilitli poşetlere koydum. Bayramdan sonra çantaya koyup arabaya indiririm. Bir tek bebek arabasını almadım ona da karar veremedim. Bir de ağustos sonu doğuyor bebek arabasıyla gezdiremem soğuk olur arabada puseti de gider diye acele etmedim.