Gulcingezer Kizlar benim gebeligim 3 hafta 5 gunluk ama hic oyle bi akıntım yok gebelikte sizin akintilariniz oldu mu ?
esratpl Gulcingezer 5. haftadan 9. haftaya kadar kahverengi akıntım olmustu. Progestan kullanıyorum 9. haftadan sonra kesildi🌸
Gulcingezer Mihriban_702 gebelikte tutunurken 3 . 4 . Hafta baya akinti oluyo falan dediler ama bende hic olmadigi icin merak ettim
Gulcingezer esratpl benim dollenmeden 11 gun sonra falan bi kere kahve rengi lekelenmem oldu bi daha olmadi cok sukur daha doktora gitmedim 2 hafta sonra gitmeyi dusunuyorm 5. Haftada🙏🏻