Elif5361 Ceren_06 36. Haftamda gittim bidaha 2 hafta sonra çağırdı 😊bayramdan sonraki hafta görüşeceğiz
Ceren_06 casminnss bana hiç bisey demiyolar su zaman gel bu zaman gel diye bende hep unutuyorum sormayı her hafta gidiyodum iyi yapmışım 🤭
Momandbabyy Ceren_06 Yarın 37 haftalık oluyoruz. 35 ten beri her hafta gidiyorum. Bayramdan sonra doğum kısmetse.🙏
Aylinsemih Ceren_06 30.haftadan buyana her hafta çağırdı normalde de 15 gunde bir gidiyorum ekstra bisey çıkarsa haftada bir
tgba22 Haftada 1 gidiyoruz artık ben 36 oluyorum ama hala doğumu konusmadık sezeryan olacak gibi dedik ama hangi hastane falan konusulmadı konuslması gerekmez mi
Ceren_06 tgba22 bende en son 36+3 de gittim normal dogum için müsait kafası assagida dedi söylemesi gerekiyo heralde