Kızlar merhaba gece 4 buçuk gibi idrarımda pembemsi kan vardı sonra ara ara devam etti hastaneye gittik ebe kontrol etti 1 cm açıklık var dedi sabah sancım vardi 15 dakikada bir ama suan cok rahatım aynı durumu yaşayan var mi sizce ne zaman gelir bebek