Arkadaşım nişanlanıyor
Ben onu isteme ve nişana cagirmadim.
Nikah kız alma ve düğüne çağırdım.
Hatta nikaha kendi gelmek istedi
Kız almaya gelmedi ama düğünde vardı .
Kına yakmadim zaten bizde adet değil.
Her neyse şimdi onun nişanı var .
Çiçek yollayayim diyorum uzağım kendisine .sizce tebrik çiçeği yollanır mı mantıklı olur mu ki