Merhaba canım ben de ramazan ayının sonlarına doğru rüyayla hamile olduğumu öğrendim 😊 adetim gecikmişti ama heveslenmeyeyim karnımda ağrıyor adet olurum bugün yarın diye test yapmamıştım adetimin 3.fün gecikmesinin gecesinde rüyamda yeni doğmuş bir bebek gördüm kucağımda omzuma yatıyor annemlere falan bakın bende ne güzel duruyor hiç ağlamıyor diyordum. Rüyadan uyanır uyanmaz hemen ev de gebelik testi yaptım pozitifti akşam iftardan sonra da kan verdim çok şükür o da 390 larda idi şuan 14 haftalık hamileyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin