Ogretmenim7 Normal canım olurr o kadarr benim kendi kilomda vardı ama Allahtan çok kilo almadım bende 28 haftadan gidiyorum kızımın haftasına göre ilerde gitmesine rağmen 6 kilo almışım..😊Verilir yanii dert etmee bence çok ideal hatta 8 kiloya kadar bile normal diyorlar o haftaya göre şimdi benim almam daha da artıcak doğuma iyice yaklaşmış durumdayımm..Çok da hareketli insan da değilim yiyorumda 😂😂