Blossom00 Umudayolculuk İkisi de aynı koyulukta olunca hamilelik olabiliyormuş canım siliklik zaten hep oluyor
qokceyy Umudayolculuk bende 2. Cizgi aynı koyulukta olunca gebelik olur diye biliyorum silik olması normal regl donemi yaklastıgımda o sekilde vıkabiliyor
Umudayolculuk qokceyy aynı koyulukta olmadan gebe olan var mı onu merak ediyorum yoksa hep çıktığını biliyorum
Umudayolculuk Hep çıkar çizgi biliyorum arkadaşlar benim merak ettiğim koyu olmasa da hamile çıkan olmuyor mu yani ovulasyonda koyuluk olması kesin mi gebelikten örneğin ovulasyon ailikti ama gebeyim diyen yok mu🤣