eminesertkaya Merhaba şu an hastaneden çıktım aynı şey benim de başıma geldi. 6.haftadayım kalp atışı yok iki gün üst üste beta ver eğer gelişim yoksa kürtaj dedi ne yapmam gerektiğini bende hiç bilmiyorum
Hilal28_ eminesertkaya beklemeniz ve farklı doktora gitmenizi tavsiye ediyorum bende az kalsın kürtaj oluyodum kanamanın olana kadar bekleyin derim
Susamtanem2 Hilal28_ özeller öyle o yüzden tek dr ile kalmamak gerek bana da dediler devlete gittim alttan baktılar hemen gördüler