Omerhatice Melekannesi46 27 günlük bebegim var 10 günlükte belki evde tek bez ve zibin ile geziyor.. Disaridada şort ve kısa kol yada tayt ve güzel zibinla çıkarıyorum 🤗
Melekannesi46 Omerhatice bende üzerine ince giydirince hapşuruyo üşüdüğünü düşünüyorum sizinki hapşurmuyo mu
Omerhatice Melekannesi46 dogdudugundan belli hapsiriyor zaten.. uzun giydirdigim zamanda hapsuruyor kısa giydirdigim zamanda.. Havalar aşırı sıcak sadece zibin giydirmeye rağmen yüzü vücudu heryeri isilik oldu 🤷♀️