Yok yok sicak olmaz ilk gece üşüyorsun zaten ben ameliyathanrden çenem titreyerek ciktim kendimi sıkmaktan zor rahatladım dogum sonrası odada klimayı açtırdım oyle ısındım 20 gun önce oldu benimde ama ertesi gün yapmadım normaldim belki hastane serindir havalandırma falan normal seviyededir bilemem farklılık gösterebilir hastaneye göre