13 haftalıkken Hba1c değerimi yüksek bulan doktorum şeker ölçmemi istedi, şuan 30 haftalığım hala devam ediyorum ve doğuma kadar da devam edicem sanırım çünkü şeker yüklemesi yapmadık zaten takipli olduğum için. Geçen haftaya kadar tek tük yükselme oluyordu bir sıkıntı olmuyordu ama son kontrolden önce gerçekten canım ne istediyse yemiştim o nedenle çok fazla yüksek değer vardı. Şimdi diyetisyenle beraber diyetle ilerliyorum( hamile kaldığım kilomdayım hala hiç kilo almadım )