Gmz-e Merhaba bayanlar ücret her gidişte mi veriliyo acaba yoksa ilk muaynede veripte kontrollerde verilmiyomu 😊?
Yildizim Gmz-e her ay gidiyorum ilk gittiğimde giriş için ücret veriyorum eğer 10 gün içinde tekrar gidersen ücret almıyorlar 😊
zehracinar Gmz-e İlk 10 gün içinde tekrar giderseniz ücret almıyorlar,ama kontroller genelde aylık olduğu için her ay alınıyor,bide hangi doktora gidiyorsunuz ?
Zeynpaltndg02 hanım efendi ben her ay gidiyorum gittigim zaman ödeme yapıyorum bir ay içerisinde kontrole gittiğim zaman onlardan oluyor ödeme yapmıyorum
Zeynpaltndg02 zehracinar benim sağlık güvencesi yok muayene ücreti 200 tl olmuş doğum parasını daha konuşmadım ve münihe yücel e gidiyorum
zehracinar Gmz-e Anladım 🤗daha çok varmış sizin ki Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗💗
ayseaselbebegim Bende munihe yücele gidiyorum muayene ücreti 65 tl veriyoruz doğum ücreti ne acaba hiç bilmiyorum