36+0 im dun gece cok şiddetli olmayan ama duzenli sanci girmesi daha doğrusu kasilma sebebiyle nts ye girdim 3 zaman dilimde sanci cikti bugun de var hatta doktorum gelirse dye ciğer gelişimi devam etsin dye igne verdi nasil bir sancida ya da kac dk aralıklı sancida tekrar haber vermem gerekir illa durdurulamaz olduğunda gitmek değil de daha önceden önlem almak istiyorum.