teachervera
Hiç canınızı sıkmayın bebegin haftası gayet iyi zaten 37 dolunca prematüre sayılmıyor normal zamanda doğmuş oluyor .. şöyle düşünün bebegin karnimizda kalmasını gelişsin diye istiyoruz madem gelişmiyor (elinizde olmayan bi sebeple) o zaman doğup yanınızda olması, sutunuzle beslenmesi onun için daha iyi değil mi😊 tekrar yaşanmayacak anlar kimse için moralinizi bozup anı kaçırmayın.. bebisinize ve kendi sağlığınıza odaklanın. Sağlıkla gelsin minik Allah sizi hiç ayırmasın 🤲🌺🧿