A9_bf benim kızıma ilk takımını hastane giydirmisti ben yanıma bir sürü yedek aldım ama sadece değiştirmiş olmak için bı kere hastanede değiştirdik bı kerede eve gelirken diye değiştirdik bez çok lazım oldu 10 tane almıştık hastanedende istemek zorunda kaldık 15 tane falanda onlar verdi
Kendim için iki gecelik almıştım ikisinide kullandım kız üstüme kustu depend almıştım paketin yarısını kullandım cokcrajat birşey (168 boyum 69 kilo idim doğuma giderken m aldım) çoraba yada cekete ihtiyacım olmadı toka al kapalı değilsen iyi oluyo