Bukre_01 Hanımlar,4 gün oldu doğum yapalı ve fi. Geceden beri göğsümde şişlik var 2 3 biberon sağdım ama sürekli aynı şekilde doluyor ve ağrı yapıyor bu durumda olupta çözüm bulan var mı acısı dayanılmaz bi hal aldı
Beyzan Bukre_01 siz sağdıkça süt artacak. Makina kullanmadan elle ya da makina kullanacaksaniz dahi sadece şişliği alacak kadar boşalırsaniz daha iyi olur. Siz sağdıkça vücuda bu süt yetersiz yenisini üretin mesajı gidiyor. Bir de Facebook ta emzirme sanatı sayfası var ücretsiz danışmanlık veriyorlar birebir sorunuza cevaplar geliyor uzman kişiler tarafından
Kado87 Bukre_01 kuzumm benmde oyleydii ayyy cok agrilii ama sagmaktan baska bir cozumu yok suan bebek cok az cekebldigi icin sutun azalmiyor oyuzden sag yavas yavas bebek kuvvetli cekince rahatliyorsun. Sicak dus al bide elinle masaj yap.
Fatmakara97 calikusu_03 henüz yaşamadım ama oda dayanılacak bi dert değil sütü gelmeyende oluyor ama fazlasıda acı veriyor
mrs_elisah calikusu_03 dalga mı geçtiniz ne dertler var diye anlayamadım ama doğumdan sonra bebek göğüsleri tam boşaltamıyor doluyor taşıyor ağrı yapıyor ateş yapıyor. Çok çok zor bir durum. Ben uyuyamıyordum ağrısından. Dalga geçmeniz hoş olmamış.
calikusu_03 Dalga geçmedim ama garip geldi ne yalan söyleyeyim. Fazlasını sağıp buzluya atın ya da bi kediye falan verin yani dert mi
H_myra1 calikusu_03 başınıza hiç gelmedi sanırım bunu bende yaşadım ve dayanılmaz bir acısı var parmak ucuyla bile insan dokunamıyorum acıyor size göre dert olmayabilir o zaöan yorum yapmayın
MineLule Bukre_01 Soğuk uygulama sütü azaltır göğüslerinizi rahatlatır ama bu defa da iyice azalabilir bir bilene ebeye ha da hemşireye danişmakta fayda var
Zeynep9998 Bukre_01 Benimde doğumdan sonra 10 güne kadar devam etti gerçekten çok zor ben ağlıyordum acıdan ateş gibi oluyordu şimdilik sağın size iyi gelecektir zaten bir süre sonra bebeğiniz hep göğsünüzde olmak isteyeceği için birikmeye kalmıyor