Merhaba dün spinal olacağım demiştim. Doğum yaptım. İlki ile alakası yoktu acılar içinde kıvrandım. Şuan için iyiyim. Hastane ağrı kesici yapma konusunda çok cimri bana parol verdiler tablet. 😳 üstünden 3 4 saat geçti biraz önce iğne yaptılar. Yürüyerek rahatlıyorum nescafe içtim bol su. Şuan için bir an önce evime gitmeyi hayal ediyorum 🙏🏻 Darısı daha güzeli doğum için bekleyenlere nasip olur inşallah. 🙏🏻 😇