Ebruli33 Herkese merhaba , nifty sonucum geldi ancak doktoruma randevuma daha var ve ben de yorumlanmasını ve cinsiyeti merak ediyorum . Bilenler yorum yapabilir mi ? https://imgyukle.com/f/2021/07/15/xXSB8.jpg(https://)
Gulsah616161 Ebruli33 bende yaptırdım temiz cıkmış bende de düşük risk yazıyor doktoruma okuttum temz dedi %100
Rabia83 Ebruli33 yazıyor canım yukarıda büyük harfle yaZmışlar hatta saptanmamıştır diye . Gözün Aydın canım sağlıkla gelsin minik kuzucuğun
Ebruli33 Ben doktoruma gösteremiyorum telefonu da yok soramıyorum insan merakta kalıyor . Düşük risk yazıyor ama ilk gebeliğim olduğu için pek bilmiyorum da