Ben 7 temmuzda kan testi verdim negatif çıktı dedim olmadı bu ayda ama adetim gecikti 13 temmuzda önce erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı sonra tekrar kan testi verdim onda da pozitif çıktı. Sonra öğrendim ki hcg hormonu 4. Haftadan itibaren yükselmeye başlıyormuş 4. Haftaya gelmediyseniz o yüzden teste negatif çıkıyordur biraz daha bekleyin